پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 17, 2024
رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی

حوزه/ رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی بر همکاری گسترده دستگاه‌های اجرایی برای رفع کمبود فضاهای آموزشی در استان، به ویژه شهرستان بیرجند که کمترین سرانه فضای آموزشی را دارد تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، مهدی هنری رئیس سازمان بسیج سازندگی استان صبح امروز پنجشنبه در دیدار با مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از آمادگی کامل این سازمان برای مشارکت در پروژه‌های ساخت و تجهیز مدارس خبر داد.

وی گفت: بسیج سازندگی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و جهادگران، آماده است تا در کنار آموزش و پرورش، نقش مؤثری در رفع کمبود فضاهای آموزشی ایفا کند.

رئیس بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی افزود: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، مشارکت همه جانبه دستگاه‌ها و نهادها و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز، برای رفع این مشکل ضروری است.

وی تاکید کرد: بسیج سازندگی نیز با تمام توان خود در این زمینه همکاری خواهد کرد.

حامد رخسارپور، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی هم گفت: بر اساس سرانه، شهرستان بیرجند بیشترین نیاز به فضای آموزشی را در استان دارد

وی اظهار داشت: با همکاری بسیج سازندگی و سایر دستگاه‌ها، در نظر داریم با رویکرد جهادی، به سرعت کمبود فضاهای آموزشی را در استان برطرف کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha